onsdag 11 februari 2015

Hana Barbera kullen 10 veckor

....och Junior 16 veckor. Nu har alla kattungarna utom Sally sprängt 1 kilos vallen, hon landade på 999 gram vid dagens invägning :-) Och det går framåt med torrfodret, det som blandas i blötmaten försvinner ner i någons mage i alla fall. De är så underbara nu att det känns lite tufft att det bara är två veckor till som de ska bo hos oss!!

Lite bildfrossa nu

Gravitys egna sovstil på mamma

Söta Sally och Loulabelle

Sover gott

Bea tar igen sig lite

Leia lite nyvaken

Den dagliga kökstolssömnen

Tittut :-)


Fina Kia <3

Stenkoll på vad som händer där nere

Finaste ögonen matte vet

Är det mat nu?

Sitter vackert

Sträcker lite på mig

Och jag sover vidare

Jag med...



Jag kan också sitta fint

Värst vilken finfotografering det här blev då!

Snygging!

Visst är väl jag vacker också?

Vår svarte myskatt

Är det bus på gång?

Den här blicken kan man inte motstå

eller den här :-)

Söta Leia

Söta Sally

Mamma nakenkatt är också vacker

Loulabelles vågade kajal

Gääääääsp

Så lik mamma

Lite mammagos 

Är du klar snart?

Fina pojken

Söta Leia

Hon vet hur man smälter hjärtan av sten

Söta Sally

Klar snart?

Jobbigt att vara filmstjärna

Till sist två underbara bilder på Gravity girl som vi fick av kattungebesökare igår....tack Lennart!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar