måndag 13 juni 2016

Aristocats 4 veckor och Loulabelle fick kattungar

Hinner inte med mig som jag vill men nu har jag lite nya bilder på Aristocats kullen som rdan är 4,5 veckor gamla. Nu busas det för fullt och det börjar bli intressant med både mat och vatten.

Igår var det dags för Loulabelle att få sin kull, på dag 65, punktligt minsann. Patrik vår fodervärd ringde på morgonen och meddelade att det verkade vara dags så vi slängde i oss lite frukost och åkte upp till Ö-vik. Vi blev väldigt förvånade när vi såg hur rund hon var och vi började tro att det var fler än tre. Och det var det minsann....6 st ljuvliga bebbar blev det. Kön och färger kommer lite senare.

Nu bildfrossa

Toulouse lite nyvaken

Vi kom precis när de tog sig en liten tupplur

Nyvaken Duchess

Toulouse

Toulouse

Bästa att ta sig en slurk :-)

Söthögen

Abigail hos blivande fodermatte

Snyggingen Berlioz

Duchess i knät på blivande matte

Mammas svans är kul

Lexi pausar från barnen

Här sover vi på rad

Berlioz poserar

Jag vet att jag är snygg

Trött Toulouse

Toulouse

Söta Marie

Loulabelle när vi kom upp igår

De tre första är ute

Letar spene på en gång

Så var vi fem 

Här trodde vi att det var klart när det var 5

Men det kom en till :-)

6 underbara <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar