torsdag 16 juni 2016

Aristocats kullen 5 veckor

Nu är det full rulle i hagen! Det dricks vatten och knapras lite torrisar, däremot är blötmat det äckligaste som finns!! En snabbfotografering idag då varken vi eller missarna var på topp. Nya dofter och ny plats var så intressant att fotografen hade det tufft :-)

Toulouse undrar vad det är som doftar

Fin profil har han

Vad...ska jag titta på dig?

Boring

Vill inte vara med på bild

Berlioz 

Det doftar annorlunda

Undrar om jag törs mig ner?

Åh...kan jag ta mig dit?

Snyggingen

Duchess utforskar dynan

Vill bort!

Gullhönan

Abigails fina svanstipp


Vill inte heller vara med på bild

OK då!

Fluffbollen

Marie har helt andra planer

Bekymrad?

Sötnosen

Svårfotograferade Marie

Samling vid maten

Abigail laddar för bus

Fått en extra svans

Söta Duchess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar