måndag 7 januari 2019

Kullen 12 veckor

Nu har 12 veckor försvunnit och våra busungar flyttar till sina nya ägare helgen som kommer. Deras längtan är snart över och vi kommer sakna dem alla fem. Det har varit underbart att få rå om dem den här tiden och önskar dem alla lycka i framtiden i sina nya hem.

I helgen var det utställning i Gåvsta och Junior gjorde premiär som kastrat. Vi ställde honom och Bea och bägge skötte sig exemplariskt och fick sina cert. Vi är så glada och nöjda. Tyvärr blev det inga bilder :-(

Sigrid vill inte bli fotograferad!

Kan jag ta mig upp dit måntro?

Blir det bra så här så jag kan få gå?

Nu igen?

Dom ser ut att ha det kul därnere.

Jag kommer snart..

Louis poserar så fint!

Mini Junior

Snyggingen

Zoe vill inte heller fotas

Jag vill ner till de andra säger Zoe


Suck....den där kameran!

Nu gör jag så gott jag kan

Jag vet att jag är snygg

Mamma Sophia

Sötisarna

Även killar gillar rosa :-)

Lakristrollen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar