lördag 30 januari 2021

Novemberkullen 10 veckor

Ibland så undrar vi om det verkligen är kattungar eller om vi har tre elefanter här hemma. När de kommer dundrande i full fart kan man tro det senare! Livet är mest bara lek för dem och att försöka uppfostra dem har vi gett upp :-) Det är ju roligast att vara på bordet och andra förbjudna ställen!

Mumin med matte

Buster 


Buster funderar om det ska vara nödvändigt med fotografering

Buster

Kolla in mina fina spottar

Mycket roligare att busa än att posera

Visst är han snygg Buster?

Klar snart?

Jag tror jag sticker

Ingen idé att försöka gömma leksakerna

Mitt byte säger Mumin

Jag vet var den finns

Får hjälp av mamma

Mumin

Fina killen

Bus

Asta vill inte sitta still

Jag ska nog fånga din leksak


Asta

Sötnosen

Den är min!


Mumin kopplar greppet

Det här ska vi bli tre om!

Asta tar sikte på pinnen istället

Xenon övervakar galenskaperna

Mumin

Asta

Buster

Mumin gillar tunneln skarpt



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar