måndag 12 januari 2015

2015-01-12

Nu är det slut på alla helger och vardag igen, ganska skönt egentligen.

Tjejerna fortsätter att utvecklas och nu har vi två rymmare :-) Shenna tar sig ur hagen flera gånger om dagen och henne kan man hitta lite varstans i lägenheten nu. Hon har äntligen ätit och det var när det serverades köttfärs med äggula som det lossnade. Miss Lil tillhör också rymmarskaran, även om hon inte ger sig iväg så långt.

Idag har vi klippt klor och jag kan ju inte påstå att någon av dem tyckte det var så kul...så där har vi en stor utvecklingspotential :-)

Blir lite bilder från helgen som varit

Mums :-)

Visst är jag söt?

Miss Lil myser med mamma

Eftersom du klagar på att jag är svår att fotografera...passa på då!

Titt ut

Mys!

Vart ska du?

Charmfian

Jag kan t om le på beställning

Jag ska ha av snöret!!


Nu är det brottaråldern :-)


Lite trångt?

Nyvakna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar