måndag 5 januari 2015

Trettondagsafton

Ingen bal denna afton bara ett gäng busiga kattungar :-)

Fortfarande vägrar Shenna att ens smaka något annat än Beas mjölk, de andra tre har upptäckt att det finns annat som är gott. Gravity girl tangerade 500 gram ikväll och är nog den som snabbast fattat det där med mat och toalåda. Minstingen Miss Lil väger 440 gram och nu märks det tydligt vem som är störst :-)

I eftermiddag for dottern hem igen och jag tror redan att Loulabelle saknar hennes fötter ;-) så nu fick mattes duga istället!

Lite busbilder :-)

Hm...vet ju att mamma tar den här vägen :-)

Sisten upp är en fegis

Duktiga klättrare

Jaha...och hur ska jag komma ner?

Loulabelle som gärna klättrar upp i knät när man sitter

Kanske jag kan få en hjälpande hand?

Shenna hittat ett skyddande läge

Vatten är gott

Titt ut

Loulabelle

Min!!

Vi får väl göra upp om den saken!

Fribrottning

Akta dig så jag inte biter dig i tassen!

Supersöta Shenna

Shenna <3

Shenna ....såklart!

Miss Lil

Loulabelle...med förkärlek för fötter

Man kan sitta bra på dem oxå :-)

Om jag ser så här söt ut så gör det väl inget om jag har vassa klor?

Loulabelle <3

Shenna smyger på...

Loulabelle :-)

Och lite fight om platsen


Jag kom ju upp igår!!

Loulabelle

Mat är gott tycker Miss Lil

Vaddå...sitta still?

Come on bruden!

Huj vad det går ibland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar