måndag 7 mars 2016

Skådespelarna 8 veckor och veterinärbesök

Ännu en vecka har gått med flera kattbesökare och en sibbeträff här hemma. Kattungarna visade upp sig från sin bästa sida och ALLA tyckte de var söta <3. Idag på 8 veckors dagen var dags för vaccination nr 1 och ID chip. Det gick så bra så. Sedan var det värre att fotografera tröttisarna :-)

Här sover jag gott

Bra knän att sova i på sibbeträff

Är som med alla barn söta när de sover

Målgången bevakas av Isabella

Sophia brydde sig mindre om Vasaloppet

Nicoletta hos veterinären

Mamma Kia fick följa med sina små till veterinären

Nicoletta först ur att få vaccin

Sedan blev vi så här trötta efter en torskmiddag

Gina undrar varför vi ska fota nu!

Gäääääsp

OK jag poserar väl säger Gina

Söta Gina


Sophia vill helst somna om

Är ju så himla trött

Gäääääsp


OK en profilbild kan jag väl ställa upp på säger Isabella


Klar snart?

Nä nu somnar jag igen




Rudolph lika trött som resten av gänget

Men...måste vi?

Ja ja...skynda på då!

Bra så här undrar Rudolph?


Nicoletta vill inte vara med på bild

Suck!

Jag orkar inte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar