måndag 14 mars 2016

Skådespelarna 9 veckor

...och nu har Isabella och Rudolph passerat 1 kg, "tabbysarna" håller ihop i vått och torrt. Sophia har äntligen kommit på att det går att äta annan kattmat än kokt torsk. Lite dåliga på att äta torrisar än, men mamma Kia börjar ledsna på att ge di så snart lockar nog torrfoder också. Det går bra att torrisar om de strös över blötmaten så hoppet finns.

Lite foton av blandad kvalitet

Gina poserar så fint

Gina lilla dockan

Men nu såg jag ngt spännande!

Nu backar jag ut ur bild

Fina Gina


Här kan man inte vara säger Sophia

OK en fin profilbild då

Sophia

Sophia

Klar snart?



Isabella den vackra

Visst smälter man?

Fina Isabella

Sötnos

Isabella på fotograferingshumör


Snygge Rudolph

Läckert tabby mönster

Jag kan allt posera jag också

Rudolphs fina profil

Nicoletta som blev väckt igen

Fina Nicoletta

Jag kan sitta fint jag också

Nicoletta <3

Gruppbild?? Trodde ni ja!!

Vad
å titta åt samma håll?

Giiiiina!! Titta hit!

Se där...det gick!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar