fredag 10 april 2020

Glad Påsk önskar vulkanerna!

Glad Påsk till er alla önskar vulkankullen som nu är tio veckor. Nu är det bara dryga två veckor innan de ska flytta och då kommer vi sakna ljudet av elefantflocken innan man ser att det faktiskt bara är fyra kattungar á 1,3 kg som kan åstadkomma det ljudet! Alla frågar om det inte är svårt att släppa iväg dem, visst kommer det bli tomt men vi vet att de får bra hem och att de är efterlängtade. Vi vet redan när de föds att vi har dem till låns i 12 veckor och njuter av den tiden.

Teide iakttar buset på golvet

Busfröet Fuji

Fuji

Nu tänker inte jag ställa upp längre!

Fast vippan där kan jag ju fånga

Lakritstrollet

Stromboli

Är ju så vacker men svårfotograferad


Klar?

Bus Helga

Vilket tjat om att jag ska vara still

Nöjd så?

Fin profil

Väckte du mig för att ligga i ett halvt ägg?

Snälla låt mig få gå tillbaka till min bädd


Teide

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar