lördag 4 april 2020

Vulkankullen 9 veckor

Matmonstren har nu fyllt 9 veckor och alla fyra har passerat 1 kilo. Fuji är den som gärna smakar vuxenmaten och Stromboli är nu näst tyngst. Ett under att det fastnar ett gram på Stromboli då han har så mycket spring och hopp i benen :-) Denna vecka var det dags för första besöket hos veterinären för vaccination och id chip. Bilturen gick hur bra som helst, jag tror de tyckte det mest var spännande. Även sprutorna och chip sättningen gick utan besvär.

En ganska uttråkad mor

Fuji 

Blåbäret Fuji

Fuji

Fuji

Helga med myror i brallan

Klar snart?

Vackre Stromboli


Nej nu får det räcka!

Usch så less jag blir

Ok då en profilbild

Och en rakt framifrån

Och så gör jag som alltid...

Väckte ni mig för det här undrar Teide

Visar sin vackra profil

Teide <3

Nu vill jag inte mer!

Vadå sitta still?

Men jag kan se söt ut också som den prinsessa jag är

Helga 

Vackra lilla tjejen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar